Sunday, December 26, 2010

terus kan melangkah.....

alhamdulillah..2minggu latihan di KD SRI PINANG telah pun berakhir...pasni setiap petang kene wat aktiviti pape pun..same ade cycling, joging or swimming...sbb kalau duk bilik je badan akan berasa skit..sbb 2minggu straight bdn bekerja n beriadah setiap petang..jadi tuk mengelak kan sengal-sengal badan berterusan, kene bersukan setiap hari..

tuk sem bru yang telah menjelang ni, aku kene struggle lebih tuk diri dan masa depan aku..kadang2, setiap hari memikir kan benda sama...kepada sang hati, kamu adalah penguat perjuangan saya...dari dulu sampai lah sekarang...saya tetap menunggu..jikalau sang hati balik ke tanah air, ada surprise tuk kamu...tak boleh tahu sekarang....nanti tak nama lah surprise..

pape pun kita masih perlu teruskan perjuangan bersama...jangan mudah putus asa...kamu buat yang terbaik, saya pun akan buat yang terbaik....saya selalu menunggu kamu pulang....saya akan gigih berusaha sebelum umur 25...pasti kan kamu sudah bersedia...=p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home