Wednesday, December 8, 2010

boleh tak hanya 1 ni pengubat untuk 30 ari..

BABAK SEDEH

kalau selama ni gurauan, hadiah , tawa, nangis , suka , duka membuat kan dia selalu special dihati aku...ingatan nya tidak pernah luntur walaupun jauh beribu batu...mungkin kadang kala dia mengiginkan sesuatu aku lambat untuk tunai kan..kadang kala terasa jugak tak mampu beri yg terbaik..bila diminta baru ditunaikan..kadang kala beri sesuatu bnda yg die dah thu ape bnda tu...mane pergi nya special aku?? tak ada bila dipikir-pikir kan..dia selalu aspect aku dapat bace keinginan dia..kalau smpi bila-bila pun dia trus brcakap camtu aku takut smpi stu masa aku tak ingt dh apa yg penting yang dia nk...

hari ni mungkin agak tersentuh di hati...tapi mang betol ape dia cakap...maaf kan aku..mungkin aku bukan sesempurna yg engkau nak dalam impian mu..waaa sedey nya....
tapi walau ape pun xsemesti nya apa yg dia nak aku tak selalu ditect tu tanda aku tak sayang...saya selalu tunggu awk..


tgok baby ni sedih smbil menutup muka..begini la aiman bila sedih..(^_^)

sebenarnye babak sedeh ni sikit je..aku yang act lebih2..yg rasa banyak2 tu dah masuk buku 555 dah..nnti bayar ye..hoorayyyy..hik2..

BABAK GEMBIRA

ar suke part ni..lupa kan babak atas sbb saya ok ye..hik2..suke tengok awak makan ais krim pastu comot..dah macam budak2 kecik..hik2..suke awak act like a child when u r playing bear, playdoh , and do some action tht i think it is spastic..hik2..but it is so cute..saya suke bila awk senyum...suke awak tibe2 snap gmbr sy senyap2, pastu attach file kat sy..wahhhhh i'm in candit camera...

paling xcited bila diajar cre nak buat video gune webcam..bgi alasan je..ala nnt lah sy wat..nk cri idea ni..padahal tak tahu wat..cri webcam pun x jumpe..sekali dah jumpa,wah xcited..smpai kene gelak ngn dia..aduh malu nya..hahaha...

lagi satu suka buat die takot..awk2, belakang awk tu ade bnde gerak2..hahaha..nnti die takot la..xnk ckp la cmni..hik2...dri mula kenal smpai skrng..rasa nya tak pernah rasa jemu...mekaseh awk sbb buat badan2 sy penah kene gigit nyamuk..hehehe...gurau je..sume tu kenangan bersama nyamuk2 tu.bukan senang nk jumpe..hik2
sebenarnye banyak perkara yg sy sikit x pernah lupa dari mula kenal smpai la skrng..harap ingatn tu akan berpnjgn...usah dicerita panjang lebar..nnt saya akan bgi baca blog private sy satu ari nanti...


bby yang ngis tutup muka dah kembali senyum gembira..hik2..cmni la sy gembira..(^_^)

TINGGALAN UNTUK 30 HARI....

nak tahu...kalau dulu saya terasa berat untuk lihat awk pergi jauh, tp skrng sy dah rasa ia merupakan satu penantian yg sangat nikmat tuk saya....dulu saya rasa, awak bukan pergi 30hari tapi tuk 5 tahun mampu kah sy menahan kesunyian tanpa awk...tp syukur lama kelamaan, ia menjadi nikmat tuk saya tuk mengukur sejauh mana setia saya dan penantian saya tuk awk...dalam pemergian saya lahir semangat tidak putus asa untuk berusaha tuk masa depan saya dan saya berusaha untuk menjadikan awak halal tuk saya...sy tahu ia lama bgi saya..tp sy percaya ia juga nikmat yg tak terhingga tuk saya...saya penah rasa kesedihan nye..dan sy tak nak awak meraasakan nya..jgn risau ye..sy pergi hanya 30 hari...(^_^)

walaupun awak di bidang sains, awak suka buat puisi indah tuk saya seolah2 awak sedang mengambil jurusan sastera..kalah saya..hik2

HANYA TUK MU...


Aku yang pernah engkau kuatkan
Aku yang pernah kau bangkitkan
Aku yang pernah kau beri rasa

Saat kuterjaga
Hingga kuterlelap lagi
Selama itu...aku akan
slalu mengingatmu...

Kapan lagi kutulis untukmu
Tulisan-tulisan indahku yang dulu
Pernah warnai dunia
Puisi terindahku hanya untukmu

Mungkinkah kau 'kan kembali lagi
Menemaniku menulis lagi
Kita arungi bersama
Puisi terindahku hanya untukmu

kemana kau pergi CINTA



2 Comments:

Blogger Ashirah Ibrahim said...

thank a lot..i really appreciate it..:)

December 9, 2010 at 5:03 AM  
Blogger revogrades said...

u r welcome my dear..(^_^)

December 12, 2010 at 10:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home