Wednesday, December 22, 2010

mission need 3 days to be complete...

dah nak hampir dua minggu dah aku menjalani latihan PALAPES di KD Sri Pinang...kepenatan, lenguh-lenguh,sakit-sakit badan,semuanya dah rasa satu perkara yang biasa...rindu, ingatan, suara, wajah semua nya aku simpan wat sementara tuk aku menghabis kan latihan dengan jaya nya...aku dah berjanji walau apa pun jadi kat aku, aku tak kan quit dari PALAPES NAVY....

walaupun masih jauh perjalanan hidup aku untuk menyusun kerjaya yang baik, namun aku dah ada rancangan tuk wat apa dan apa (nak bawak isteri lalu bawah pedang masa kahwin nanti)..keh keh..so,jangan la quit NAVY ye aiman....biar lah segalanya berlalu dengan lancar...ladies leh tahan tak kan lah aku tak leh tahan....

aku dah sakit-sakit kan badan aku ngn macam-macam benda tuk aku beri yang terbaik tuk bakal pasangan aku..harap aku leh jadi suami yang kental..dapat membimbing keluarga ngn baik..ada 3 hari lagi aku perlu meneruskan keseksaan ini...go go chaiyok...(^_^)...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home