Friday, November 26, 2010

tak sabar menunggu hasil

8 ribulan 12 ni saya akan pergi camp di perak sampai la 12 ribulan dan lokasi dirahsiakan..cam nak wat gempak je..tapi saya akan pergi lewat satu hari iaitu 9ribulan kerana ada interview tuk biasiswa YPJ...selepas itu sambung 13dis-26dis menerus kn latihan di KD Sri Pinang...kalau palapes DARAT mampu pergi kem dan jurulatih nya adalah pasukan unit komando, saya pun mesti gagah kan diri saya tuk menandingi kemantapan mereka..

bukak aja sem baru nanti rasa nya banyak urusan yang perlu dibereskan..dengan majlis Ladies Guess Night (LGN) PALAPES LAUT, dengan projek-projek under PERKIM yang perlu dilaksanakan..aku berharap pengarah projek SEMINAR BAGAIMANA NAK MENJADI SEORANG DA'IE dan pengarah projek tuk KE PERKAMPUNGAN ORANG ASLI DI BALING dapat menyiap kan kertas kerja sepanjang cuti ni memandang kan saya saya dengan tugas saya..harap kita berkerjasama dan bantu membantu sebagai sebuah keluarga seperti mana yg saya pesan di dalam mesyuarat..saya nak pembawakan kita ni bukan satu badan formal tapi kita anggap ia sebagai sebuah keluarga...sebagai Pengerusi rasa amat kurang ilmu tuk menjadi pemimpin sekretariat tapi bantu lah saya ye..saya akan laksanakan dengan baik..


gambaran tuk majlis LGN nanti


begini la perkampungan orang asli di baling
sebab itu kita perlu persiapan yang secukup nya untuk menjadi seorang da'ie 
dan zuhud.....


tentang urusan nak menarik mahasiswa lelaki tuk menyertai PERKIM memandang kan kaum adam sangat pupus, insya Allah serah kan kepada saya, saya amat memerlukan kerjasama kaum adam kerana senang untuk saya berurusan dan melakukan kerja jika tuk PROGRAM ORANG ASLI DI BALING tu...

mungkin tarikan melalui hiburan alternatif akan saya gunakan seperti nasyid..saya juga akan membuka booth di DK FOYER untuk mencari bakat2 baru dalam nasyid..jika sambutan nya amat memberangsang kn secara automatik nya mahasiswa yg mendaftar untuk menyertai nasyid akan di masuk kan di dalam sekretariat...rancangan saya, biar la kita ada satu pasukan nasyid sendiri supaya nasyid ni satu wadah hiburan untuk menyampaikan dakwah...mudah mudahan segala perancangan ini di berikan kemudahan daripada Allah..


mungkin kita boleh ada pasukan seperti ini..dakwah kita secara hiburan insya Allah pasti mendidik jiwa remaja

dan diharap kan sem baru nanti dugaan atau cabaran yang akan dihadapi, tuhan masih beri kekuatan tuk saya tabah dan sentiasa bersyukur dengan pe jua nikmat yang telah diberikan...mudah mudahan masih ada ruang tuk saya memperjuangkan agama saya...bantu la ku YA ALLAH...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home