Saturday, December 11, 2010

kaw kaw penat..

camping pun dah selesai di lata tanah tinggi kedah, setiap hari pagi petang dan malam berendam dlm air yg kesejukan nye ibarat ais..selesai campin dtg pulak ke KD SRI PINANG tuk meneruskan latihan..penat camping masih belum hilang...otot lengan aku dah mula sakit dan tak mapu mengangkat takbir seperti biasa..semalam cuci truck 3tan dan 2 tan..ari ni tugas mencuci khemah dan mengering kan khemah...pastu tak tahu pukul bpe leh lipat khemah sbb hujan turun macamne khemah nk kering..aduhh..sok dah kene pindah banglo tinggi..aku lihat keadaan dlm rumah tu seperti sarang penagih...sok kene bersih kan plak..dah satu kerja...serabut tgok benda-benda kotor dan bersepah ni..aku tahu diowg ni mang nk buat dajal kat kami..ermmm pasrah jela..selasa latihan yg sebenar-benar nya akan bermula..hell week....nasib la ko man...muntah hijau la ko pasni...

kene cekal dan tabah je ni..aku tak kan quit...aku boy RMC, pantang undur tetap mara..i'm a future leader ..hihihi...2minggu hell week masih belum bermula...tapi bahang bahang nye dah hampir terasa dah ni...

takpe terus kan perjuang man...kalau dulu RMC state for ( Raging Must Continue) and MTD (Mental Torture Departmet), tak kan lah setakat latihan-latihan dalam PALAPES ni nk quit kot...susah dulu senang kemudian..

kepada disana nanti kan latihan saya selesai selama 2minggu..doakan saya...(^_^)

2 Comments:

Blogger Ashirah Ibrahim said...

org tough mestila kuat..:P

December 12, 2010 at 6:29 AM  
Blogger revogrades said...

tough ke??hik2..

December 12, 2010 at 10:21 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home