Friday, November 26, 2010

bang bang boommm!!!!

selesai je habis exam last paper 25.11.2010, aku mula memikir kan apakah idea tuk nak tunjuk kan aku sudah merdeka..kebetulan pula idea aku mencurah-curah jatuh ke ladang gandum...dan akhir nya aku membuat satu strategi...

"SALAM SUME KAWAN2, MEMANDANG KAN EXAM PUN DAH TAMAT, SAYA NAK MENGUMUMKAN SESUATU KEPADA KAWAN2...BUKAN KEHENDAK SAYA TETAPI KELUARGA, SEMUA KAWAN2 DIJEMPUT HADIR KE MAJLIS PERTUNANGAN SAYA DI 16,JALAN PANTI 8,TAMAN BUKIT TIRAM, 81800 ULU TIRAM, JOHOR BAHRU PADA 31 NOV INI YA..KEHADIRAN KAWAN2 AMAT LA SAYA NANTI KAN..DATANG YE"...

aku mendapat balasan mesej yg berbagai2...smpai nk pecah perut aku dibuat nye...hik2..ade yg xcited, wahhhh aiman btol ke, tahniah terkejut aku dgr nye,semoga kekal ke jinjang pelamin, sapa orang yg bertuah tu...hahaha...ade yg cam flat je..owhhhh yeke..xpela semoga kekal bahagia (nada frust)..aku pun terperasan adakah dak yg frust2 ni syok kat aku..hahaha...kepada kawan2 yg masih percaya smpai skrng, aku masih melayan gelagat korang...aduhhhh smpai nk pecah perut ketawa...tahniah anda dalam slot bang bang boommm bersama aiman..hahahaha...xpela hanya gurauan..



maap kan kesilapan dan gurauan saya ye...anda sume kawan2 saya yg bgus2 n supporting..sekali2 sy menyakat pe salah nye...tp sbnrnye bile dah hbis exam, jiwa masih lagi memerlukan ilmu..kadang2 aku terfikir sejenak, adakah lagi gelak ketawa aku setelah menjelang esok??kalau aku dapat apa yg aku ada hari ini, adakah esok semua nya masih milik aku??adakah bila aku ketawa, masih mampu aku mengukir senyum tuk ari esok tau aku terbujur kaku...aku takut akan dosa2 ku...ampunkan aku ya Allah...(T_T)

1 Comments:

Blogger Cahaya Kasih Nur said...

Assalammu'alaikum ya akhi....terima kasih kerana mengundang saya sebagai salah seorang yang amat penting dalam rancangan Bang Bang Boom akhi 2 ye...saya amat hargainya dan ini adalah pengalaman paling manis dalam hidup saya pada tahun 2010..wassalam. :)

December 1, 2010 at 5:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home