Friday, November 5, 2010

koleksi lukisan ku hanya untuk mu..

saya dah pun berjaya melukis 2 gambar peribadi saya..gambar (1) adalah gambar rumah idaman...sebenar nya lakaran ini dah lama tertangguh..dari anda ada di malaysia sampai la ke USA..lakaran ni baru di cipta..walaupun lambat tapi saya masih mengotakan janji..akhirnya berjaya..

gambar (2) adalah gambar yang saya sketch disebabkan keboringan melanda dan saya mula melukis sesuatu untuk saya memberi dan tuk gambar itu untuk diingati...saya diberitahu saya mempunyai talent..tp saya bukan nak jadi artistik..cuma melukis tuk meluahkan apa yang terpendam dihati...mekaseh kerana memuji..nak thu  saya ni kalau melukis khusyuk sampai berjam2 baru jadi cantik..huhuhu..tp alhamdulillah itu la koleksi saya... 


(1)

(2)


P/S: supaya kamu tak pernah lupa kata-kata saya..saya tidak akan berenti berusaha sampai la ke akhir hayat saya..menanti dan trus menanti..(^_^)

2 Comments:

Blogger Ashirah Ibrahim said...

i like all ur art works so much!!!!!!

November 5, 2010 at 12:19 PM  
Blogger revogrades said...

thanks...next i'll try to sketch ur pic..if it good n nice, i'll show u..(^_^)

November 6, 2010 at 1:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home