Saturday, October 30, 2010

selamat ulang tahun yang ke 20..

mungkin tahun ni tak sehebat smbutan thun sebelum nya..kalau thun sudah, ade video comel, sedikit lagu tuk dia, tapi tahun ini aku tak tahu nak memberi kejutan apa..maapkan diri ini, sbb masalah kewangan, xdapat nak beli adiah seperti sebelum nya...hanya kicen comel yang mampu dibeli..balik malaysia, kamu akan dapat ia...tanggal 31/10/1990 hanya beberapa jam lagi...dah 6 tahun rasa nya diri ini mengenali dia..semoga tuhan rahmati segala nikmat umur yg diberi untuk nya..dan tuhan beri lama dia untuk ku..aku berusaha untuk diri ku supaya satu hari kita akan bertemu..aku akan jadikan kau halal tuk ku...daku sudah persembahkan rumah idaman yang dulu kamu minta pada ku..aku lakar dan lukis dengan sebaik2 nya diatas sebuah kertas putih dan ku tulis disebelah nya..inilah rumah idaman kita,.dan akhir nya aku dapat lukis dengan baik..



ku post kan dri sini ke sana dengan pos laju beserta barang2 yang aku kumpul tuk diberikan kepada mu selama 2 tahun..dan akhir nya kamu mendapat barang yang sgt banyak beserta kuih raya semasa smbutan bulan ramdhan yg lepas...aku harap dikau gembira walaupun barang2 nya tidak seberapa...ku pohon agar dikau post kan gmbr lilo stitch, mickey dan barang2 yang lain ke dlam blog kamu tuk ku lihat adakah semua nya dalam keadaan baik??(^_^)....

ku nanti dengan penuh sabar...ku didik diri tuk menjadi yang terbaik..tuk aku mendidik keluarga ku kepada satu konsep bahagia..aku tidak perlu kan kaya,aku tidak perlukan harta,pangkat, darjat atau sebagai nya...tp aku mahukan kebahagiaan..masih mengalir nilai ihsan yang tidak pernah berenti...kalau tuhan memberikan aku lebih, ku anggap ia satu bonus untuk ku...jaga lah diri mu disana..aku masih menanti dengan penuh sabar...

aku akan bukti kan mahar sehafalan surah akan ku persembahan tuk mu...doakan perjuangan dan matlamat ku tercapai...semoga panjang umur...(^_^)...insya Allah jangan khuatir..jauh mana pun kita, yakin tuhan akan dekat kan hati kita seperti magnet...

SELAMAT HARI LAHIR BUAT MU....

4 Comments:

Blogger Nailofarhazirah said...

adoi.. cair aku bace.. ooopsss!!

October 30, 2010 at 8:57 AM  
Blogger revogrades said...

alamak anis sudah bace...(^_^)..malu nya...

October 30, 2010 at 5:16 PM  
Blogger Nailofarhazirah said...

hakhakhak...
blushing2 r tuh.. muahahaha...
All da best to both of you.. So sweet..! May Allah bless da relationship till Jannah.. Amin..

October 30, 2010 at 7:55 PM  
Blogger revogrades said...

mekaseh anis...em em malu la...
doakan selalu ae..dah xlama lagi..lagi 4 thun je ni...otw kumpul duit..hahaha..
ameeennnn...mdh mdhn smpai ke syurga...

November 2, 2010 at 7:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home