Friday, December 4, 2009

malam yg bising...

ari khamis ritu aku abes paper pengajian perniagaan 2...fuh spnjg exam aku ase syukur la dapt jwb sume..mudh mdhn 3.5 ke atas..kalu x dapt pun 3.0 keats pun dah ok dah...xnk la minx n brharap lbih2 kang x dapt nyesal je..wait je la ngn sbr..hihi..erm abes2 paper je,napi ajak aku,''man mlm ni karoake..''...aku pun pe lagi,''bleh la,mlm ni amek aku,msg aku lu ae''...

tgah btuk2 ade ke nynyi lagu tggi2..hahahaha...ar ko tersgkut nk trik..hihi..pela aku ni..mslh teknikal dlm memilih lagu..aku ni kdg2 x thu tjuk..thu lagu je..tu yg maen select je agu..pastu ar ko kene part tggi terlampau,terberak2 nk trik..herm x pe la suke2 pun..

pastu dah x larat sore dah kong,bwk lagu sentimental rndah2..hahahaha...last sekali kbtuln aku owg last nynyi tuk pnutup karaoke n penutup lagu nk top kdai..ape lagi si khaidir pi petik lagu nasyid tuk aku..erm kau bergema n berkumandang lagu nsyid kat pusat karaoke tu...hahahaha...nasib bek x terbakar owg2 dalm tu...hahahaha...

herm nakal btol dak2 bujang ni..mentang2 paper last anti senang,erm kuar jalan la ae..xpe la release tension la kate kn...owg mlm tuk tito,ni gi memekak..erm tu la mlm yg sngguh bising..hahahaha...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home