Wednesday, December 2, 2009

syukur alhamdulillah...

hampir 2 minngu aku x post pape..arini aku nk luah perasaan gembire aku..alhmdulillah,lagi satu paper lagi tuk aku merdeka dari stpm..wat mase ni aku berase sgt lege dan tenang sbb sume nye aku dapt jwb ngn jaye nye..mdh mdhn tuhn beri keputusan yg terbek diatas segale usehe dan ksbrn aku slame ni..


terase rindu nye nk meninggal kn skolah dan kwn2..aku harap ini sume jdi penguat smgt tuk aku sntiase berjalan n  truskn perjuangn di bumi Allah ini..doa yg ustzah bg aku tuk bace bersame kwn2 mmbuat kn aku ase tenang dlm mnjwb pekse...alhmdulillah mgkin kbrktn doa itu mmbw kpd ktngn jiwe ku tuk mnjawab pekse..


erm aku blajar menilai mengape exam aku ade jarak2 antare satu paper ngn paper yg len??sbnr nye bg ku,tuhan bg hambe nye memikirkn ngn ksmptn terluang di ari yg x ade exam,tuhan suwuh hmbe nye supy dkat kn diri kpd tuhan dimlm ari memohon ape yg dihajati..itu la sbnrnye..aku selalu berniat tuk bgun di mlm ari mngis kasih ilahi tuk aku memohon kemaafan kpd uhan ats dose2 ku..tp setiap peluang yg ade,aku x dapt kuatkn diri tuk aku bgun...rugi nye aku..adkh aku terlalu byk dose..aku harap niat yg baik itu dapt juge gnjrn dr tuhan..kuat kn la diriku ya Allah dalam istiqamah mncari kasih n rindu mu...spy abes pekse pun tuhan tetap kurniakn keupayaan tuk ati aku sntiase mngingati nye..


aku dah usehe,aku dah berkorbn segale2nye,aku harap pasni aku akn istiqamah tuk trus berdoa dan bertawakal kpd Allah spy tuhan masih mmbuke kn tgn nye untuk menerime doa aku..aku thu keselesaan n ketengn ati ku dalm mnjwb pekse adlah satu rezeki dari tuhan kpd ku...


alhmdulillah,aku bersyukur....walaupun aku x thu pe kputusn nye nnt aku harap tuhan akn beri yg terbek wat diri ku n mase depan ku...


alhmdulillah syukur...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home