Wednesday, December 2, 2009

smkin meningkat usie....

aku thu smkin meningkat usie ini smkin byk dgaan dlm hidup..dgaan hati,perasaan,dan sbgainye..rindu??tuhan aje yg tahu..tp aku akn selalu taut kn diri ku kpd mu ya tuhan..sekian lame aku berdose kini aku ingin perbetul kn diri ku spy sgl ktentuan sama ade aku msih dikurniakn bersame nye atau tidak aku dapt trime ngn ati yg ikhlas..
dan spy aku dapat mnjdi hmbe yg bertaqwa...


smkin mningkat usie ini juge memboleh kn die mmbuke mate siape yg terbek tuk khdpn nye dimase hdpn...siape pun aku nnti tuk diri nye aku akn mganggp die sbgai insan yg pernah wujud dlm hati ku yg mmbuat kn aku sntiase tabah mgharungi dugaan...doktor,peguam,arkitek,pilot n sbgai nye adlah kerjaye2 seseowg yg dapt mmbuat kn diri die mmilih sape yg terbek...sape pun diri ku nnti aku berdoa spy diri ku sntiase didlm naungn mu..kalau dgn peningkatan usie ini ko mgubah ati slah seowg darpd kami,aku akn redha dgn ktntuan mu..


krn sume ini adlh pinjmn smntare yg engkau berikan kpd kami...spy aku akn myulam rindu n ksih ku hy untuk mu...aku harap aku akn tetap setie...bkn krn fizikal nye tp krn diri die yg byk mgajar aku erti kesetiaan,ksbrn n kesungguhan...mekaseh tuhan masih ade peluang ini tuk ku...


ubat la hati kmi dgn chy krdhaan mu,tnmkn la kesetiaan dlm diri kami spy satu ari nnti ank2 ku tdk dipermain kn..ajarkn la kami sesuatu perkare yg mmbwe kmi kpd sft kasih dan syg krn mu,pimpin la kami dlm mengenal erti redha,qada' dan qadar,jdkn la kami hambemu yg bersyukur..dan pertemukan kami dsuatu hari nnt dgn keizinan dan rahmat mu...bertemu dan berpisah nye kami hy krn mu ya Allah..


akhir kn la hidup kami ngn khdpn yg bek2 dan tnmkn la kerelaan dalm hati ku jike die bkn untuk ku...spy perjalan kisah hidup ku bersame nye akn mnjd satu inspirasi tuk ku untuk trus maju maju dan maju dalam mengejar dunia dan akhirat mu..


sukar lagi utk mengungkap syg,rindu dan cinta krn sume ini hy kau yg tahu...ku biarkn ia tersimpan spy aku harap ia akn jd satu harge yg bernilai tuk diri nye pd satu hari..


pilih la pilihan mu yg terbek krn kgmbiraan mu adlh kgmbiraan ku..
jgn khuatiri diriku..aku akn meneruskn perjuangn ku hgge saat akhir nyawa ku walau pun tanpe mu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home