Saturday, October 31, 2009

selamat ulang tahun sayang..aiman ajmain..






ari ni aku ase aku dah wat smething yg best..xthu la best ke x..aku ase je..mgkin ade ramai kwn2 die widh birthday lagi best dari aku..tp xpela..ni je aku mampu...nk wat cmne..huhu..erm dah try dah anto email kat sinar fm swuh wat kejutan tuk die..pagi2 lagi aku dah bgun..pkul 4.30pagi gi mandi,kul 5 solat sikit..mdh mdhn doa aku setiap kali bgun solat tuk die selalu dlm ksjhteraan,kshtn dan kslmtn termakbul...kul 5.30 dah anto email kat sinar fm..pastu wait subuh,pas subuh trus bkak radio nk dgr..erm upe2 nye xdela kejutn.. abg jam,khairil ngn kak engku x bertugas..so,syg la xde sesi tu tuk pagi td..erm erm..xpela.. pastu aku pun cri la video n some card dr tenet tuk bg tuk die..tu jela termampu..harap die gmbire..


pastu kul 12 aku kol die..best..bual lame sgt.bergurau dah mcm nk pecah perut aku..hahaha..ar tau pun sore org mang macho pun kalu bual-bual biase..hehehehe..siap nynyi lagi lagu tuk die..pastu ade ke die x pcy aku leh nynyi lagu imran ajmain-selamat ulang tahun sayang..mentang2 selame ni aku layan nasyid je ingat aku xleh ke nynyi lagu tangkap leleh ni..hahahaha..dah lame x nynyi tuk die..skali nynyi ar ko..cair..hahaha




pape pun selamat ulang tahun yg ke 19...doaku untuk mu selalu dlm tadahn tgn ku... semoga berbahagia dunia akhirat...





1 Comments:

Blogger Ashirah Ibrahim said...

thank you..:)..rasa sgt bertuah dan dihargai..coz selama ni birthday sentiasa di sambut dgn gembira oleh aiman..:P

October 31, 2009 at 9:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home