Tuesday, January 25, 2011

kejar sana kejar sini = letih + penat

minggu ni terlalu banyak kerja dan terlalu sibuk..rasa sedikit tertekan sebenarnya...tapi tak mengapa mungkin ni satu laluan tarbiah tuk aku..hari itu aku pergi ke Kelantan sempena pertandingan Debat Piala Naib Canselor (DPNC)..tapi tak ada rezeki, team aku tak dapat masuk untuk ke separuh akhir..tapi aku asa sangat seronok sebab dapat beli macam2 barang..aku beli selendang, beli baju pasang, beli tshirt, minyak wangi dan macam2 lah..sebenarnya bukan seronok beli barang sendiri, tapi rasa lebih seronok bila dapat beli barang tuk orang lain...
memori di Kelantan mang best..rasa macam nak pi lagi..

SEMASA SESI ARENA PERDEBATAN






SEMASA BERJALAN-JALAN MALAM ARI DI PANTAI CAHAYA BULAN



SESI DEBAT AKHIR PIALA NAIB CANSELOR (AMAN DAMAI vs PETAS)








SUDAH MAU PULANG KE USM, INDUK PULAU PINANG







SINGGAH DI KAWASAN BEBAS CUKAI DI RANTAU PANJANG







maaf la saya mang xsuka amek gambar banyak-banyak..ni je yang ada..semoga kenangan di Kelantan tetap mekar..hik2..cewahhhhh..xpe nanti boleh pi lagi sbb barang2 murah..(^-^)







0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home