Saturday, August 21, 2010

tunggu daku.....

alhamdulillah sedikit sbanyak arini aku rasa sedikti terubat...:)..bukan senang tuk jadi orang yang bersabar..walaupun aku tahu sikap ku mase dulu seorang yang degil,keras hati..kalau nk tu nk tu gak..tp bile meningkat usia,bukan bermaksud dah nk tua baru nk sedar..hik2..cume berfikir jauh dan merenung nikmat tuhan  yg banyak...kalau arini aku letih,ade orang lain yg lebih letih dri aku...kalau arini aku kate aku ngntok sbb xcukup tido,ade orang diluar sane xtido beberape hari tuk mempertahan kan agama..kalau arini aku kate aku lapar,diluar sane ramai lagi yg x makan berhari-hari sehingga perut membuncit masuk angin...sume tu bermain di fikiran aku..

malu rasanye bile nk merungut..sbb bile renung balik,berape lame tuhan beri susah dri senang??rasanya banyak senang dri susah..aku masih lagi mampu berjuang..aku nak jadi yang terbaik..walaupun sedikit letih dan penat ini juga satu nikmat yg besar tuk aku...aku tidak akn berenti berjuang..ingat kate2 itu..aku selalu sematkan didada...tggu aku!!!!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home