Tuesday, June 8, 2010

hanya berjenaka seketika.....

time kasih kepada yg tag saya disini..saya akn menjawabnye dgn penuh gaya dan berhemah..ok i start now..hahahahaha...(^_^)
 
1. adakah anda rasa anda hot?
hot??not la cume hottest..hahaha

2.upload wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang?



3. cerita pasal gambar ni?
gmbr ni macam smart je..aku upload la..hik2

4. kali terakhir makan piza?
last month bersame 3 orang kawan n seorang guru...

5. lagu terakhir anda dengar?
mada berhelah-ziana zain

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
ym,fb dan melayan adik ku meminta2 tuk dibelikan sarapan..

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
aiman,angah,man,abg aiman,superman...hik2

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?
ashee
acap
faris fitri
nard
eyka(seri)

9. sape orang no 1 dengan anda?
emm cmne aek..susah nk describe la...secret..hahaha

10. katekan sesuatu kepade orang no 5?
bgs2..berubah kepada blog yg lebih ilmiah..gud job..

11. no 3 ade hubungan dengan sape?
tah la aik..xbpe thu sgt ni..sy malas nk amek tahu..sape aek faris ngn ko skrng??hahaha

12. bagaimana dengan orang no 2?
die ni complicated sikit nk korek rahsia..tp ko la shbt aku....(^_^)

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?
hahaha..owh no x de keje aku nk bubuh kata2 cinta kat ko..ko sape..hahaha

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?
sume kawan2 aku je..aku x tahu nk tag sape sbb friends kat blog aku bpe orang je..huhuhu

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home