Tuesday, July 20, 2010

berlari-lari mengejar dan mencari ilmu...

selesai kelas arini pukul 4.50 ptg td..walaupun kelas arini agak penuh dari pagi sehingga petang tp aku merasa sgt nikmat nye berpuasa...alhamdulillah..kurang nya ilmu kerohanian bile di universiti..kene usehe mencari sendiri,mendengar ceramah dan seumpamanya supaya hati sentiase terdidik ngn iman dan sentiase beringat akan nikmat yg tuhan beri ini hanya sementara dan aku masih rase bersyukur tuhan mase memberi aku nikmat-nikmat ini..

jam 8.15 malam ini sehingga 11 mlm ni di dewan kuliah G13 pusat pengajian sains matematik ade menganjur kan satu wacana ilmiah yang bertajuk "PERISTIWA MV MAVI MARMARA(LL4G) IMPAK KEPADA DUNIA"...wacana ilmiah ini akan disampaikan sendiri oleh ketua misi konvoi LLG4 Malaysia yang telah mengikuti misi ke gaza..disini aku akan ambil kesempatan,aku akan cube menyempatkan diri ini,mengejar sedikit waktu tuk aku mendengar sendiri peristiwa rakyat malaysia ditahan oleh yahudi israel dari mulut Tuan Hj.Noorazman Mohd Samsuddin,ketua misi konvoi ke gaza tersebut..supaya sedikit sebanyak aku hendak menyelami perasaan mereka dan kehinaan serta kezaliman tentera israel yang menyerang kapal Mavi Marmara...




alhamdulillah ade juga pengisisan ilmiah yg ingin ku cari..hadir la kamu ke majlis ilmu dan kamu akn dinaungi dengan beribu2 sayap malaikat....mudah mudahan pe yang aku akn dapat akan aku berkongsi tuk penulisan akan dtg..insya Allah..=)


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home