Sunday, August 8, 2010

luar jangkaan....

agak lame aku x update blog aku sndiri sbb kengkangan mase...aku nk cerite sal mavi marmara tu pun x kesmpaian lagi...harap sape yg selalu tinjau blog aku,arap bersabar....tp aku nk kongsi sikit...alhamdulillah mase berlalu ari demi ari,aku terlalu meminjam hak tuhan..tuhan memberi ku rezeki dan jauh sungguh tuk aku bersyukur...harap kesibukan yg aku ade,maseh hati ni xlupa kepada tuhan....

terima kasih kepada Allah sbb kdg2 bile aku berpikir balik tentng cita2 mase kecik ku dulu,aku terase aku memasang cita2 tapi x kesampaian...bile sekarang aku merasa kn tuhan itu leh wat pe saje diluar jngkaan nye...kalau lu aku bercita2 nk jadi pengurus tau pengarah syarikat pekapalan...lantas mase spm ku,aku x dapt kemana hanya dapat membuat stpm jurusan sastera..aku rasa kn dah x de peluang tuk ke bhgian kapal2 ni sbb tu kan bidang2 sains..tp bile aku dah ke menara gading,aku sertai palapes dan dapt palapes laut plak..aku teringat cita2 mase kecik2 ku..owh rupa nye begini...tuhan itu tahu pe yg terbaik tuk kite...kalau ini satu landasan yg baik tuk aku,aku akan terus kn dengan hati yg tabah...

aku mohon kekuatan fizikal dan mental aku masih terjaga...supaya aku dapat menjadi leftenan muda kapal yg berkualiti...yang penting aku nk lepas ujian renang sbb senang kenaikan pangkat kalau lepas ujian renang dalm navy ni...xlepas,pangkat tu je la smpai bersara..agak malu kalau jadi navy tp x pndai berenang...harap sume berjalan lancar....ameeeeeennnnnn...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home