Wednesday, December 23, 2009

insya ALLAH...

aku rase disini ade satu ilmu yg aku nk kongsi same kawan2..
aku mula teringat kata2 kwn aku hanafi..
dlm sbrg hal yg mmbuat kn kite x tahu nk wat pape,
al fatihah adelah doa yg paling mujarab..

Diriwayatkan dari Syeikh Muhyiddin Ibnul Arabi qaddasallaahu sirrahu :


Siapa yang mempunyai maksud maka sbaiknya ia membaca surah Al-Fatihah (40x) sehabis smbhyg maghrib dan sunatnya,selesai itu ia ajukan permohonan hajat kpd Allah SWT...


"Tuhanku,ilmu-mu mencukupi untuk semua permohonan,cukuplah untukku dengan kebenaran surah Al-Fatihah berbagai-bagai permohonan.Kemurahan-Mu memadai untuk segala yg sedikit.Muliakan aku dengan kebenaran surah Al-Fatihah,dan jadikan yang teringin dihatiku sebagai kenyataan........................(sebut hajat)

insya Allah urusan n sume hajat yg kite mahukan akn dikabulkn..ameen...


disini ada sedikit lagu untuk didengar utk mengubat ati yg gelisah..tenang dan teruskn hidup mu..kuat lah dan redha la akn segala nikmat,ksngn tau ksushn yg diberi..itu adlh tnd cinta nya pd kite...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home