Monday, December 21, 2009

ermmmm ntah la...

byk bnde nk cite tp xperlu la kot...lupekan sume insya allah ati akn tenang..ameen...
harap2 aku selalu akn berlembut ati sampai la bile2 pun..
mgkin itu satu penawar yg mujarab..
aku silap,aku jahil tntg IT ni..
kalu ade kslhn aku wat harap sglenye dmaapkn..
xniat pape pun..
xpe aku mengalah dlm sume hal supy aku dapt jge ati seseowg ngn lbh bek..
aku yg salah sbnrnye..
xpela sek bek ditegur..
terima kasih

P/S : sbnr nye dalam hidup ini Allah x sentiase bg ape yg kita mahu,tp sbnrnye dia bg ape yg kite perlu untuk      bantu kite supaya mnjadi hambanye yg terbek di dunia & diakhirat...

bila kekuatan yg dipohon,Allah beri rintangn utk dihadapi,
bila kebijaksanaan yg dipinta,
Allah beri masalh utk diselesaikan,
bila kasih Allah yg dituju,Allah beri org bermasalah utk dibantu,
bila pertolongn Allah dicungkil,Allah beri kesempatan utk diambil,

1 Comments:

Blogger Ashirah Ibrahim said...

This comment has been removed by the author.

December 21, 2009 at 10:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home