Saturday, December 19, 2009

reception express....



ohh my arsenal...mang ati nak jd star cam pemain2 arsenal..erm arini aku dah gi lawan futsal open tp ape kan daye men pun xde persediaan men trik2 owg gitu je..pastu pg td aku kene gegar ngn kwn aku,aku nye tgah tito ..ajak lwan futsal msuk team die...menang dapt rm2000...
al kisah nye bkn seng nk menang...select team pun express je..
ar tu yg name team reception express..
ha ar,amek ko 2 match kalah...
ape lagi bungkus la blik..
apela pemain arsenal ni
hahahahaha..



xpe kalu selalu main asah blik bkat aku yg lame x gilap ni leh jd cm van persie kot..
hahahahaha
ala saje2 je suke2 xcercise bdn..
tp mang x puas la main
geram beb..
nnti nk ajak kwn2 men friendly la..
lame sikit leh main..
xpe arsenal jgn kecewe aku akn bgkit tuk bwk name ko..
hahahahahaha





0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home