Friday, February 11, 2011

semangat terus membara...

dua tiga menjak ni, aku merasakan sesuatu yang pelik dalam diri aku selepas balik raya cina hari tu...badan aku merasa amat letih bila tidur tp tidur ku cukup tenang..dalam 2 3 menjak ini juga aku asek terjaga di awal pagi..ku rasa masjid adalah tempat yang tenang tuk ku berkhalwat dengan Allah..spt hari sebelum-sebelum ni aku rasa amalan ku biasa-biasa shj..solat bersendirian, lebih selalu solat di bilik dan tetapi akhir-akhir ini semua nya bertambah baik..alhamdulillah..mungkin keraguan yang tuhan timbul kan 2 3 menjak ni mengingatkan aku semula di mana tempat aku harus mengadu..alhamdulillah..

akhir-akhir ini juga aku lebih berseorangan, berjalan berseorangan, makan berseorangan, dan aku merasakan ada sesuatu dalam hati yg belum masih terluah menyebabkan aku rasa ingin bersendirian dan mendiam kan diri dari kepoh seperti selalu...sehinggakan roomate aku pun ty aku.."man kau demam ke"..tp xpela..mungkin sedikit perubahan yang aku asa baik dan perlu diperbaiki lagi..mudah mudahan tuhan beri kekuatan minda, tubuh badan, kesihatan dan sebagai nya tuk aku menjalankan urusan nya sebagai hamba dan da'ie..

mungkin setakat ini sahaja sebab perlukan rehat disebabkan pemikiran dan tubuh badan yg tidak menentu tuk mencoret lebih panjang..insya Allah di lain hari kita bertemu lagi..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home