Monday, September 28, 2009

want too reduce my emotions.......


what wants 2 say ar....?ermmm...ok 2 reduce my emotion for somebody lets know some knowledge here...ok?...bismillahirrahmanirrahim...

ade sowg ank murid ty kpd gurunye,bole x sy wat maksiat...?..guru die ckp,le tp ade 5 syarat..
  • jgn duduk dibumi Allah
  • pergi tmpt yg dapat sorokkn diri dr pndgn Allah
  • jgn mkn rezeki Allah
  • kalu malaikat maut datang,amek nyawamu,katekn sbntr aku ingin bertaubat
  • kalau dihisap,katekan pd malaikat,msokkn aku ke syurga aku lbh lyk disitu
menngis ank murid itu dan bertaubat..

1 more knowledge...this is prayer of imam ghazali..

Ya Allah kalau aku buat amalan kerana syurgamu,ko jauh kn aku dr syurga mu....
Kalau aku wat amalan krn takot akn neraka mu,kau masuk kn aku ke dalam nerakamu...
Tapi kalu aku lakukan keranamu,i2 adalah hak mu....


erm mcm2 terfikir dfikiran aku tuk mgurng kn emosi aku yg tah pape tah...xpela,aku ase aku kene lupekan sal hal yg mybbkn emosi aku geram ni terlbh dahulu..n lupekan sal perasaan kat mane2 pmpn pun...x sbr nk masuk u...huhuhu...ni mslh jeles...hehehe...mgkin terlalu mgharap kot...hari2 dgr name owg laen n cite sal owg len jeles gak..kontroversi?pics?ermm.....hope all tht deleted smoothly n faster...tkut aku jd laki yg mengongkong..so,i think i want 2 take some times for thinking positive...so,u also can cnsntrate ur study and 1 day,i hope u can meet the better guy..

ok,i think i want 2 stop typing blog n ym at this time...want 2 cnstrate for my future n study 1st...bout gurlz,later la pikir...mkin bercinte mkin byk perasaan jeles dtg..xpela,nk rapat ngn sape2 pun rapat la..nk jatuh ati kat sape2 jatuh la...x pela aku pgg kate2 kalau ade jodah ade la...

fuhhh.....





0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home