Tuesday, September 1, 2009

small pillow,pink teddy,cute shoe,owg pompuan besi,n bracelet...



for 1 year u waiting me post this kechains..now i post it for u..cantik kan teddy pink 2...i''ll keep all this properly..so shocked coz after u know me for 5 years,finally u know my favourite colour...yes,i like pink..but x gtau la owg..malu...hehehe.. ur instict is so strong for me...tq ashi...u r always in my mind..ar tht shoe also cute...best best...so epi when remember all this..walaupun sume sudah berlalu bgitu cpt,aq nk jd seowg yg lembut ati,sbr,dan kuat what ever owg wat pape pun... i hope 1 day i find my clear future...for u,i'll strive...x ksah la she dont like me again or not..so sweet if i stand n keeping my love with all the memories..nikmat nye bercinte dgn kngn...alhmdulillah....kalau ia x mnjd reality,aq ase bersyukur tuhan beri ku ksmptn tuk aku mempunyai mimpi2 yg cukup indah...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home